හිත හොද බුතයට වෙච් වෙඩක්

Posted by Lakmal Bandara on 10:02 AM

මටත් උන දෙයක්.


දෙන් වේලව 8 ප.ව


අද දින, ඒනම් 2012.02.06 දින මගේ අන්තජල සබද තවය බිද වැටි තිබුනි.මන්ද මම භවිත කරන්නෙ ටෙලිකොම් අන්තර්ජල සබදතවකි.
මම මගේ රවුටරය පැය 2ටත් වඩ ඔන් කර තිබුනද ඒය අන්තර්ජය සමග සම්බන්ද නොවුනි.
මේ සම්බන්දව ටෙලිකොම් අයතනයට මම අපේ ගෙදර ෆෝන් ඒකේ පැය 1/2 විතර ඒල්ලි සිටිමට සිදුවිය.මන්ද ඒයට ඒතරම් පරිභෝගිකයන් පැමිණිලි කරන නිසා ඔවුන්ගේ සේව නිලදරින් බොහොම කරිය බහුලය.
කොහොම හරි මම ඔන්න ටෙලිකොම් ඒකට කාතා කර.ඒකරල මම මගේ
අවුල ඒම මට කත කරපු අයියට කියවුව,ඒතකොට ඒ අයිය මට මර හුකුන් උත්තරයක්නෙ දුන්නේ,මහත් මය අද අපේ ෂවර් ඒකෙ පොඩි අවුලක් වෙල තියන්ව.ඒක නිස මහත්මයට තව පැය 1/2 අපේ කෙනෙක් කත කරල හදල දෙයි කියල කියවුව.ඒකරල ඒ අයිය ෆෝන් ඒක තිබ්බ.


දැන් වේලව 10.30 ප.ව


බලන්නකො මේ වෙසිගේ බල්ලෝ තම මට කත කරේ නැනේ.මුන්ගේ අම්මගේ අප්පගේ බුදලේ කියලද දන්නේ නැ හිතගෙන ඉන්නෙ.මට වෙනදත් මේ වේඩේ වෙනව, හැබ්යි මට මෙච්චර මල පනින්නෙ නැ.දැන් මොකද වෙල තියෙන්නේ, මට මගේ බොලග්ගර් ඒකට ලිපි දන්න බරි වෙනාව.ඒකේ පඩුව ගෙවන්න මට මුන්ගේ අම්මල අප්පල ඒන්නේ නැනේ.ඒකත් මමම තම ගෙව ගන්නත් ඔනි. හැබැයි මේ හු....... පුතල අපි බිල ගෙවවුවෙ නැත්නම් අපේ ලයින් ඒකත් කපල දනව.


දැන් වෙලව 11.00 ප.ව


මම දැන් කත කර, එතකොටනම් විනඩි 2ක් තුල අක්ක කෙනෙක් කත කර.මම සියලු සිත්දිය ඒ අක්කට කියවුව. ඒයමට තවත් හුකුන් කතවක්නෙ කියවුවෙ
'මහත්මය ඔබ කලින් දැනුන් දිල තියනව පුලුවන්තරම් ඉක්මනට ඔබට කත කරයි කියල කියවුව.'
බලන්නකො ඒ අක්කත් මරයි.ඔක අහගන්න මම ඒයට පු...... දෙන්න ඔනි නැනේ.මෙවෙලවට හිතෙනව ඩොන්ගල් ඒක් හොදයි කියල.


තවද මට විතරක් නේවෙයි මේ පනියරම වෙන්නේ. මට පුලුවන්නම් මම නම් මේ පා......න්ට හට නඩු දනවා.ඒත් මට තම නඩු දන්න පුලුවන් තරම් වයස නැ.මොකද මම තම පසල් යනවනේ.
මම මෙක බලන්න දැම්මේ වෙන දෙකට නෙවේයි,මගේ හිතේ තියන තරහ යන්නයි.කවුරුත් මගේත් ඒක්ක තරහ වෙන්න ඒප.


මම කියවුවේ ඒත්ත.මගේ අතින් වෙරදි දෙයක් කියවුනනම් මට සමවේන්න.


හැබැයි ටෙලිකොම් ඒකේ මෙකට වගකියන්න ඔනි ප.....ට හේනම ගහපන්.


ඔබටත් මෙන්වන් දෙයක් සිදුවුනෙත් බල බල ඉන්න ඒප යන්න ලගම පෙලිසියට.අවශ්‍ය උපදෙස් ලබ ගන්න.
මෙය කියවු ඔබට බොහොම ස්තුති.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Tricks Lanka

0 comments:

Post a Comment